صفحه اصلی
درباره ما
خدمات
مدیریت نشریات
مدیریت آنلاین نشریات علمی
فرایند مدیریت نشریات علمی
ویراستاری و ترجمه
ویراستاری علمی و روش شناختی
ویراستاری فنی
اخلاق نشر
بررسی سرقت ادبی در مقالات
ویراستاری ادبی انگلیسی و فارسی
ترجمه مقالات
گرافیک و چاپ
گرافیک و طراحی نشریات
چاپ
نمایه سازی نشریات
موسسه اطلاعات علمی
اسکوپوس
پابمد
ابسکو
بانک اطلاعات نشریات دسترسی آزاد
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
رویت پذیری و ارجاع یابی مقالات
انتشار الکترونیک
سرویس علم سنجی
شناسه برنمود رقمی(دی . او .آی)
سرویس شمارنده ارجاعات مقالات
انتشار و بازاریابی مقالات
شبکه های اجتماعی
لینکدین
مندلی
آکادمیا
ریسرچ گیت
سیاست های نشر
اصول اخلاق نشر
راهنماها و فلوچارتهای اخلاقی نگاه
استانداردهای نگاه برای نویسندگان
استانداردهای نگاه برای دبیران
سیاستهای نگاه در فرایند داوری
اصول اخلاقی در مطالعات پزشکی
اصول اخلاقی در مطالعات روانشناسی
سیاست انتشار در نشریات نگاه
تعارض منافع نویسندگان
سیاستهای نگاه در کراس مارک
بروشور
فرم ارزیابی نشریات
دپارتمان های نگاه
دپارتمان خدمات نشریات
دپارتمان خدمات پژوهشگران
وب سایت ناشر
تماس با ما
English
سه شنبه 4 شهریور 1404
فهرست مقالات
آرشیو توانبخشی
، 1394، جلد ۱۶، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی اثربخشی آموزش تمرینهای ادراکی-حرکتی و برنامه حرکتی ریتمیک بر رشد حرکتی در کودکان کمتوان ذهنی آموزش پذیر
1395/8/25
-
۱۱۸ بار
۲
بررسی ارتباط کارکردهای اجرایی با علائم رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال اُتیسم با عملکرد بالا
1395/8/25
-
۹۹ بار
۳
بررسی رابطه درد گردن با زاویه سر در بین دانشجویان دختر و پسر با تأکید بر مقاطع تحصیلی مختلف
1395/8/25
-
۱۲۰ بار
۴
تأثیر تمرینات تراباند بر حس وضعیت عضلات داخلی و خارجی گرداننده شانه مردان ورزشکار مبتلا به سندرم گیرافتادگی شانه
1395/8/25
-
۱۱۲ بار
۵
ساخت و بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی «آزمون دایکوتیک کلمات همقافیه آمیخته»
1395/8/25
-
۹۰ بار
۶
تأثیر خستگی عضلانی بر بیومکانیک طبیعی کمربند شانهای: مروری نظاممند بر مطالعات گذشته
1395/8/25
-
۷۷ بار
۷
ارتباط مهارتهای ادراک بینایی غیروابسته به حرکت با مهارت خواندن در دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک
1395/8/25
-
۱۱۴ بار
۸
عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان در فرایند یاددهی-یادگیری از دیدگاه اساتید
1395/8/25
-
۸۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه