فهرست مقالات
، 1396، جلد ۱۹، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تخمین پارامترهای ارتباط موثر در مغز از روی سیگنال الکتروانسفالوگرام احساسات، با استفاده از روش های علییت گرنجر و تابع انتقال مستقیم | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۹ بار | |
۲ | ساخت و اعتبار یابی برنامه ی رایانه ای درمان اصلاح سوگیری توجه برای اختلال اضطراب اجتماعی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۴ بار | |
۳ | مقایسه ی حافظه ی کاری افراد دوزبانه و تک زبانه و تفاوت جنسیتی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۴۲ بار | |
۴ | اثر تمرینات بینایی ورزشی بر ادراک بینایی و مهارت های حرکتی کودکان هشت تا ۱۰ ساله ی نارساخوان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۴۳ بار | |
۵ | اثرآموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۸ بار | |
۶ | بررسی مقدماتی ویژگی های روان سنجی مقیاس شناخت های فاجعه آمیز در نوجوانان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۴ بار | |
۷ | مقایسه عملکردهای حافظه گذشته نگر، روزمره و آینده نگر بیماران دیابتی نوع افسرده و غیرافسرده با افراد سالم II | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
۸ | اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مساله ویادگیری خودراهبر | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۴ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |