فهرست مقالات
، 1392، جلد ۱۵، شماره ۴ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بررسی نقش بازشناسی هیجان در چهره به عنوان عملکردی مستقل از کارکردهای شناختی در افراد مبتلا به اسکیزوفرنیا | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
۲ | بررسی تاثیر آموزش مهارتهای توجه بر جستجوی بینایی و گوش بزنگی بزرگسالان و کودکان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۲۸ بار | |
۳ | مقایسۀ عملکرد حافظۀ فعال و حافظۀ آینده نگر در افراد مبتلا به وسواس شست وشو و وسواس وارسی با افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۴ بار | |
۴ | تفاوت بینایان و نابینایان در روشهای مقولهبندی مفاهیم شناختی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۳ بار | |
۵ | تأثیرات سن و جنسیت بر حافظۀ آیندهنگر ِزمانمحور | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
۶ | نقش تعدیلکنندۀ راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطۀ بین ناگویی-هیجانی و مشکلات بینشخصی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
۷ | آموزش حافظه کاری، برنامه آموزش والدینی بارکلی و ترکیب این دو مداخله بر بهبود حافظه کاری کودکان مبتلا به ADHD | 1401/9/3 | - | ![]() |
۲۹ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |