فهرست مقالات
، 1392، جلد ۱۵، شماره ۳ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بهبود عملکرد خواندن از طریق مداخلات دیداری | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
۲ | تأثیر روش آواز آهنگین برکیفیت گفتار کودکان درخودمانده ( اوتیستیک) هفت تا ده ساله پسر فارسی زبان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
۳ | اثر درمان فراشناختی ولز بر کنترل افکار وسواسی و افزایش سازگاری یک مورد وسواسی-جبری | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
۴ | اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۵ بار | |
۵ | ارتباط باورهای فراشناختی دانشجویان با مؤلفههای رفتارذخیرهای/احتکار | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۳ بار | |
۶ | نسبت طرحواره در عصبشناسی شناختی با طرح واره کانتی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۶ بار | |
۷ | تأثیر آموزش برنامۀ « من می توانم مشکل را حل کنم » بر بهبود مهارت حل مسئله و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی و پایۀ اول | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |