فهرست مقالات
، 1392، جلد ۱۵، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تبیین رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پسر به فرد غریبه و آشنا از طریق تعامل شناخت و شخصیت | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۰ بار | |
۲ | مقایسۀ اعتماد به حافظه و شناخت در بیماران مبتلا به اختلال وسواس-اجباری (از نوع وارسی)، اختلال اضطراب منتشر وگروه بهنجار | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۹ بار | |
۳ | بررسی تأثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تأکید برفعالیت های مبتنی بر تجسم | 1401/9/3 | - | ![]() |
۴۰ بار | |
۴ | رابطۀ درک جملات موصولی و درک متن: ابزار سنجش درک نحوی | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
۵ | بررسی نتایج آزمون های فیزیولوژیک و الکتروفیزیولوژیک شنوایی در افراد مبتلا به میگرن | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۶ بار | |
۶ | طراحی و ساخت آزمون رایانه ای برای اندازه گیری آستانۀ افتراقی زمان | 1401/9/3 | - | ![]() |
۳۶ بار | |
۷ | مقایسۀ نظریۀ ذهن در مبتلایان به اختلال وسواسی- اجباری و افراد بهنجار | 1401/9/3 | - | ![]() |
۴۲ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |