، جلد ۳، شماره ۳، صفحات ۸۹-۹۰

عنوان فارسی علم مجاب سازی
چکیده فارسی مقاله اما میزان دریافت حمایت‌هایی مانند بودجهء تحقیقاتی،سفرهای رایگان و فرصت‌های شغلی برای محققانی که بر بی‌خطری این داروها تأکید داشتند به 100 درصد می‌رسید!رابطهء دوطرفه فقط شامل‌ هدیه دادن و حمایت مالی نیست،بلکه‌ تخفیف را نیز در برمی‌گیرد. آنها از گروهی از افراد عادی درخواستکمک نسبتا بزرگی‌ کردند(مانند همراهی کردن با تعدادی از نوجوانان زندانی در یک سفر گردشی)که‌ فقط 17 درصد به آن پاسخ مثبت دادند. در آزمایش معروف میلگرام‌ (Milgram) و همکاران،زمانی که فقط یک‌ نفر(از محققان)به مدت 60 ثانیه به آسمان خیره‌ می‌شد(بدون آنکه به چیزی خاصی نگاه کند)4 درصد عابران به وی می‌پیوستند، اما وقتی تعداد این افراد 5 نفر شد،تعداد عابرانی که به آنها پیوستند به 18 درصد رسید و زمانی که 15 نفر به آسمان خیره می‌شدند،40 درصد عابران به آنها می‌پیوستند!تأیید اجتماعی در مورد بسیاری از مشکلات عمومی جامعه هم اهمیت دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله فروش، علم مجاب سازی، عابرانی، ثبات، نوجوانان، شیوع، خوشایندی، افراد عادی درخواست کمک، شرکت‌های داروسازی حمایت‌هایی دریافت، روش

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله ونداد شریفی |



نشانی اینترنتی http://icssjournal.ir/browse.php?a_code=A-10-2-653&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده پژوهشی اصیل
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات