صفحه اصلی
درباره ما
خدمات
مدیریت نشریات
مدیریت آنلاین نشریات علمی
فرایند مدیریت نشریات علمی
ویراستاری و ترجمه
ویراستاری علمی و روش شناختی
ویراستاری فنی
اخلاق نشر
بررسی سرقت ادبی در مقالات
ویراستاری ادبی انگلیسی و فارسی
ترجمه مقالات
گرافیک و چاپ
گرافیک و طراحی نشریات
چاپ
نمایه سازی نشریات
موسسه اطلاعات علمی
اسکوپوس
پابمد
ابسکو
بانک اطلاعات نشریات دسترسی آزاد
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
رویت پذیری و ارجاع یابی مقالات
انتشار الکترونیک
سرویس علم سنجی
شناسه برنمود رقمی(دی . او .آی)
سرویس شمارنده ارجاعات مقالات
انتشار و بازاریابی مقالات
شبکه های اجتماعی
لینکدین
مندلی
آکادمیا
ریسرچ گیت
سیاست های نشر
اصول اخلاق نشر
راهنماها و فلوچارتهای اخلاقی نگاه
استانداردهای نگاه برای نویسندگان
استانداردهای نگاه برای دبیران
سیاستهای نگاه در فرایند داوری
اصول اخلاقی در مطالعات پزشکی
اصول اخلاقی در مطالعات روانشناسی
سیاست انتشار در نشریات نگاه
تعارض منافع نویسندگان
سیاستهای نگاه در کراس مارک
بروشور
فرم ارزیابی نشریات
دپارتمان های نگاه
دپارتمان خدمات نشریات
دپارتمان خدمات پژوهشگران
وب سایت ناشر
تماس با ما
English
یکشنبه 15 تیر 1404
فهرست مقالات
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
، 1400، جلد ۹، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مهارتهای ارتباطی بینفردی در بین دندانپزشکان بیرجند در سال ۱۳۹۹
1401/9/3
-
۲۱ بار
۲
عوامل بازدارنده و تسهیلکننده آموزش به بیمار از نظر پرستاران رابط آموزش بیمار در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
1401/9/3
-
۱۴ بار
۳
تأثیر یادگیری مبتنی بر سناریو به روش بحث گروهی و پرسش و پاسخ بر دستاورد یادگیری دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مقایسهای
1401/9/3
-
۱۷ بار
۴
ارزیابی کیفیت دوره آموزشی در بخش مسمومیتها از دیدگاه دستیاران تخصصی رشتههای مختلف بالینی
1401/9/3
-
۱۸ بار
۵
عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی سمنان
1401/9/3
-
۱۴ بار
۶
عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک
1401/9/3
-
۱۴ بار
۷
بررسی عوامل استرسزای آموزش بالین دانشجویان مامایی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی
1401/9/3
-
۲۰ بار
۸
دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی نسبت به استفاده از لاگبوک به منظور بهبود کیفیت آموزش بخش دندانپزشکی ترمیمی
1401/9/3
-
۱۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه