فهرست مقالات
| ، 1392، جلد ۱۵، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بهبود عملکرد خواندن از طریق مداخلات دیداری | 1401/9/3 | - | ۴۵ بار | ||
| ۲ | تأثیر روش آواز آهنگین برکیفیت گفتار کودکان درخودمانده ( اوتیستیک) هفت تا ده ساله پسر فارسی زبان | 1401/9/3 | - | ۴۵ بار | ||
| ۳ | اثر درمان فراشناختی ولز بر کنترل افکار وسواسی و افزایش سازگاری یک مورد وسواسی-جبری | 1401/9/3 | - | ۴۵ بار | ||
| ۴ | اثربخشی آموزش مهارتهای روانی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی | 1401/9/3 | - | ۴۷ بار | ||
| ۵ | ارتباط باورهای فراشناختی دانشجویان با مؤلفههای رفتارذخیرهای/احتکار | 1401/9/3 | - | ۴۵ بار | ||
| ۶ | نسبت طرحواره در عصبشناسی شناختی با طرح واره کانتی | 1401/9/3 | - | ۴۸ بار | ||
| ۷ | تأثیر آموزش برنامۀ « من می توانم مشکل را حل کنم » بر بهبود مهارت حل مسئله و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پیش دبستانی و پایۀ اول | 1401/9/3 | - | ۴۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||