فهرست مقالات
| ، 1392، جلد ۱۵، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تبیین رفتار پرخاشگرانه دانش آموزان پسر به فرد غریبه و آشنا از طریق تعامل شناخت و شخصیت | 1401/9/3 | - | ۴۱ بار | ||
| ۲ | مقایسۀ اعتماد به حافظه و شناخت در بیماران مبتلا به اختلال وسواس-اجباری (از نوع وارسی)، اختلال اضطراب منتشر وگروه بهنجار | 1401/9/3 | - | ۵۰ بار | ||
| ۳ | بررسی تأثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تأکید برفعالیت های مبتنی بر تجسم | 1401/9/3 | - | ۵۴ بار | ||
| ۴ | رابطۀ درک جملات موصولی و درک متن: ابزار سنجش درک نحوی | 1401/9/3 | - | ۴۵ بار | ||
| ۵ | بررسی نتایج آزمون های فیزیولوژیک و الکتروفیزیولوژیک شنوایی در افراد مبتلا به میگرن | 1401/9/3 | - | ۴۷ بار | ||
| ۶ | طراحی و ساخت آزمون رایانه ای برای اندازه گیری آستانۀ افتراقی زمان | 1401/9/3 | - | ۵۴ بار | ||
| ۷ | مقایسۀ نظریۀ ذهن در مبتلایان به اختلال وسواسی- اجباری و افراد بهنجار | 1401/9/3 | - | ۵۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||