صفحه اصلی
درباره ما
خدمات
مدیریت نشریات
مدیریت آنلاین نشریات علمی
فرایند مدیریت نشریات علمی
ویراستاری و ترجمه
ویراستاری علمی و روش شناختی
ویراستاری فنی
اخلاق نشر
بررسی سرقت ادبی در مقالات
ویراستاری ادبی انگلیسی و فارسی
ترجمه مقالات
گرافیک و چاپ
گرافیک و طراحی نشریات
چاپ
نمایه سازی نشریات
موسسه اطلاعات علمی
اسکوپوس
پابمد
ابسکو
بانک اطلاعات نشریات دسترسی آزاد
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی
رویت پذیری و ارجاع یابی مقالات
انتشار الکترونیک
سرویس علم سنجی
شناسه برنمود رقمی(دی . او .آی)
سرویس شمارنده ارجاعات مقالات
انتشار و بازاریابی مقالات
شبکه های اجتماعی
لینکدین
مندلی
آکادمیا
ریسرچ گیت
سیاست های نشر
اصول اخلاق نشر
راهنماها و فلوچارتهای اخلاقی نگاه
استانداردهای نگاه برای نویسندگان
استانداردهای نگاه برای دبیران
سیاستهای نگاه در فرایند داوری
اصول اخلاقی در مطالعات پزشکی
اصول اخلاقی در مطالعات روانشناسی
سیاست انتشار در نشریات نگاه
تعارض منافع نویسندگان
سیاستهای نگاه در کراس مارک
بروشور
فرم ارزیابی نشریات
دپارتمان های نگاه
دپارتمان خدمات نشریات
دپارتمان خدمات پژوهشگران
وب سایت ناشر
تماس با ما
English
سه شنبه 2 بهمن 1403
فهرست مقالات
راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
، 1402، جلد ۱۰، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ضرورت نگاه به شکاف بیننسلی در برنامههای درسی آموزش پرستاری
1403/5/24
-
۷ بار
۲
منحنی یادگیری واقعیت مجازی در آموزش جراحیهای زنان و زایمان: یک مطالعه مرور سیستماتیک
1403/5/24
-
۱۰ بار
۳
اجرای اعتباربخشی مؤسسهای در دانشگاهها و دانشکدههای علومپزشکی ششمین کلان منطقه آمایشی کشور ایران در سال ۱۳۹۸
1403/5/24
-
۹ بار
۴
بهینهیابی راهبرد آموزش کادر پرستاری در سامانههای بهداشت و درمان
1403/5/24
-
۹ بار
۵
بررسی تأثیر آموزش مجازی خودآگاهی هیجانی بر انگیزه تحصیلی و هوش هیجانی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علومپزشکی اصفهان
1403/5/24
-
۹ بار
۶
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به کاربرد لاگ بوک در بخشهای بالینی: یک مطالعه توصیفیمقطعی در سال ۱۴۰۲
1403/5/24
-
۵ بار
۷
موانع رعایت اخلاق حرفهای در مراقبتهای بالینی مامایی از دیدگاه ماماهای بیمارستان مطهری شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۲
1403/5/24
-
۷ بار
۸
تبیین موانع، راهکارها و عوامل انگیزشی مؤثر در روند ارتقای اعضای هیئت علمی بالینی: یک مطالعه کیفی
1403/5/24
-
۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه