فهرست مقالات
| راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی، 1403، جلد ۱۰، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه تطبیقی برنامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه ایران و دانشگاه موناش استرالیا | 1403/6/31 | - | ۳۵ بار | ||
| ۲ | فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علومپزشکی: مروری بر مطالعات انجامشده در ایران | 1403/6/31 | - | ۳۵ بار | ||
| ۳ | ارزیابی درونی گروههای آموزشی دانشکده دندانپزشکی رفسنجان براساس الگوی اعتبارسنجی | 1403/6/31 | - | ۳۵ بار | ||
| ۴ | دانش و نگرش دانشجویان پزشکی نسبت به آموزش مجازی درس فیزیولوژی در دانشگاه علومپزشکی جندی شاپور اهواز | 1403/6/31 | - | ۳۸ بار | ||
| ۵ | سطح رضایتمندی دانشجویان دانشگاه علومپزشکی از برنامهها و فرایندهای آموزشی: مطالعه موردی دانشکده علومپزشکی ساوه | 1403/6/31 | - | ۳۸ بار | ||
| ۶ | تبیین تجربه فرسودگی تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی یزد: مطالعه کیفی | 1403/6/31 | - | ۴۸ بار | ||
| ۷ | بررسی اهمیت اخلاق در آموزش و میزان رعایت آن از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علومپزشکی زاهدان | 1403/6/31 | - | ۴۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||