|
Journal of Holistic Nursing and Midwifery، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۱۵-۱۹
|
|
|
عنوان فارسی |
مقایسه واحدهای تخصصی نظری مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پرستاری |
|
چکیده فارسی مقاله |
مقدمه: پرستار با شناسایی واکنش انسانها برابر مشکلات تهدید کننده سلامتی و ارائه راه حل های کارشناسی جهت کاهش و یا محدود نمودن دامنه این مشکلات، فعالیت می کند. دستیابی به این مهم، نیازمند تربیت افراد با استفاده از برنامه های آموزشی پیشرفته در سیستمهای آموزش عالی کشورها است. این برنامه های آموزشی در بسیاری از کشورها مشابه کشور ما و در دوره های چهار ساله کارشناسی پرستاری تدوین شده است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
Comparison of Theoretical and Practical in Continuous and dissolute bachelor of Nursing |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
عزت پاریاد | Ezzat Paryad Instructor, Department of Nursing , School of Nursing and Midwifery, Guilan University of Medical Sciences, Rasht, Iran علوم پزشکی
|
|
نشانی اینترنتی |
http://hnmj.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-454-49&slc_lang=fa&sid=1 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/243/article-243-1604953.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
تخصصی |
نوع مقاله منتشر شده |
پژوهشی |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|