|
|
Journal of Research and Health، جلد ۱۰، شماره ۶، صفحات ۳۴۹-۳۵۰
|
|
|
| عنوان فارسی |
|
|
| چکیده فارسی مقاله |
|
|
| کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
| عنوان انگلیسی |
An Effective Method for Allocating the Number of Training Sessions Required for Each of the Structures in the Theory-based Interventions of Health Education |
|
| چکیده انگلیسی مقاله |
N/A |
|
| کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
training sessions, Theory-based intervention, Health education |
|
| نویسندگان مقاله |
| Rahman Panahi Department of Health Education & Promotion, School of Medical Sciences, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran.
| Fereshteh Osmani Department of Infectious Disease Research Center, Birjand University of Medical Sciences, Birjand, Iran.
|
|
| نشانی اینترنتی |
http://jrh.gmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1395-19&slc_lang=en&sid=1 |
| فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
| کد مقاله (doi) |
|
| زبان مقاله منتشر شده |
en |
| موضوعات مقاله منتشر شده |
آموزش بهداشت |
| نوع مقاله منتشر شده |
نامه به سردبیر |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|