Journal of Research and Health، جلد ۱۰، شماره ۶، صفحات ۳۴۹-۳۵۰

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی An Effective Method for Allocating the Number of Training Sessions Required for Each of the Structures in the Theory-based Interventions of Health Education
چکیده انگلیسی مقاله N/A
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله training sessions, Theory-based intervention, Health education

نویسندگان مقاله | Rahman Panahi
Department of Health Education & Promotion, School of Medical Sciences, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran.


| Fereshteh Osmani
Department of Infectious Disease Research Center, Birjand University of Medical Sciences, Birjand, Iran.



نشانی اینترنتی http://jrh.gmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1395-19&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده آموزش بهداشت
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات