، جلد ۱۰، شماره ۶، صفحات ۳۴۹-۳۵۰

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی An Effective Method for Allocating the Number of Training Sessions Required for Each of the Structures in the Theory-based Interventions of Health Education
چکیده انگلیسی مقاله N/A
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله training sessions, Theory-based intervention, Health education

نویسندگان مقاله | Rahman Panahi
Department of Health Education & Promotion, School of Medical Sciences, Tarbiat Modares University, Tehran, Iran.


| Fereshteh Osmani
Department of Infectious Disease Research Center, Birjand University of Medical Sciences, Birjand, Iran.



نشانی اینترنتی http://jrh.gmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1395-19&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات