Journal of Pharmacoeconomics and Pharmaceutical Management، جلد ۱۰، شماره ۲، صفحات ۳۷-۴۳

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی PHARMACEUTICAL MARKETING MANAGEMENT IN INDIA
چکیده انگلیسی مقاله Abstract: In order to identify key tactics and their gaps, the researcher self-designed questionnaire responses from 80 respondents (who either work at manging level in a pharmaceutical company or own their own firm) on Google through convenience sampling across several areas in India. Additionally, the researcher solicited consumer input on marketing assistance, strategies, and tools. We are going to present a research on how pharmaceutical firms' marketing tactics change over time as they transition from one to other. It will additionally shine light on the many marketing techniques and tools that pharmaceutical businesses use.  
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله | SYED SAIF IMAM
Jamia Millia Islamia



نشانی اینترنتی https://jppm.tums.ac.ir/index.php/jppm/article/view/224
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات