Journal of Research and Health، جلد ۱۵، شماره ۱، صفحات ۱-۱

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Letter to Editor: Critical Thinking Vitality in a Social Accountable Curriculum
چکیده انگلیسی مقاله
No Abstract
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Critical Thinking, Social Accountability, Curriculum, Undergraduate Medical Education Program

نویسندگان مقاله | Masoumeh Sadat Abtahi
Department of Curriculum Planning, Islamic Education School, Science and Research Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran.


| Masoud Khandehroo
Department of Management Sciences and Health Economics, School of Health, Mashhad University of Medical Sciences, Mashhad, Iran.


| Mahdi Aghabagheri
Department of Artificial Intelligence, Medicine School, Shahid Sadoughi University of Medical Sciences, Yazd, Iran.



نشانی اینترنتی http://jrh.gmu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2493-1&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده ● Health Education
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات