مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جلد ۳۴، شماره ۱، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی راهبردهای پر کردن شکاف بین دانشجویان نسل Z و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی
چکیده فارسی مقاله سردبیر محترم مجله
از معضلات بزرگ امروز جهان مدرن و نوین ما، تفاوت و تنش های موجود بین نسل های مختلف است که می تواند بعنوان یکی از چالش های اپیدمیولوژی اجتماعی تاثیرات عمیقی بر روابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سلامت و رفاه نسل های مختلف داشته باشد[1]. نسل Z به گروهی از افراد اشاره دارد که بین اواسط دهه 1990 تا اوایل دهه 2010 به دنیا آمده‌اند. این نسل پس از نسل Y (Millennials) قرار دارد و به دلیل رشد فناوری و اینترنت در دوران کودکی و نوجوانی خود، به عنوان "دیجیتال نیتیو" شناخته می‌شود[2].

 
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی Strategies to Bridge the Gap between Generation Z Students and Professors in Medical Sciences Universities
چکیده انگلیسی مقاله Respected Editor of the Journal,
One of the significant challenges of our modern world is the difference and tension between different generations, which can have profound effects on social, cultural, economic, health, and welfare relationships among different generations, acting as a social epidemiological challenge [1]. Generation Z refers to individuals born between the mid-1990s and the early 2010s. This generation follows Generation Y (Millennials) and is known as 'digital natives' due to their upbringing with technology and the internet during their childhood and adolescence [2].
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله 00000000000000000000000000000000000000000

نویسندگان مقاله فاطمه مهرآور | fatemeh mehravar
School of Health, Ischemic Disorders Research Center, Golestan University of Medical Sciences, Gorgan, iran
کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران.

صبا پولائی | saba Poolaie
School of Nursing and Midwifery, Golestan University of Medical Sciences, Gorgan, Iran
کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

زهرا طالبی | Zahra Talebi
Department of Medical Surgical Nursing, School of Nursing & Midwifery Golestan university of medical sciences, Gorgan, Iran.
کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

اکرم ثناگو | Akram sanagoo
School of Nursing and Midwifery, Golestan University of Medical Sciences, Gorgan
کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران

لیلا جویباری | Leila jouybari
School of Nursing and Midwifery, Golestan University of Medical Sciences, Gorgan
کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، ایران


نشانی اینترنتی http://journal.gums.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-2341-1&slc_lang=fa&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده تخصصی
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات