Practice in Clinical Psychology، جلد ۱۳، شماره ۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی
چکیده فارسی مقاله
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی The Intersection of Psychoanalysis and Pedagogy: A Crucial Dialogue
چکیده انگلیسی مقاله
I am writing to draw attention to the critical yet underexplored relationship between psychoanalysis and pedagogy, which can significantly improve teaching methodologies and student learning outcomes. Despite their historical interconnectedness, these disciplines have grown apart, leaving a gap in educational practices that could otherwise benefit from psychodynamic insights.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Intersection, Psychoanalysis, Pedagogy

نویسندگان مقاله | Kimberly D. Ferrell
Coordinator, Women's Resource Center, Eastern Michigan University, United States.



نشانی اینترنتی http://jpcp.uswr.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1013-1&slc_lang=en&sid=1
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده en
موضوعات مقاله منتشر شده روانپزشکی
نوع مقاله منتشر شده نامه به سردبیر
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات