|
|
Iranian Rehabilitation Journal، جلد ۴، شماره ۱، صفحات ۴۰-۴۴
|
|
|
| عنوان فارسی |
Phonological Awareness and its implications for Reading Acquisition |
|
| چکیده فارسی مقاله |
|
|
| کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
| عنوان انگلیسی |
Phonological Awareness and its implications for Reading Acquisition |
|
| چکیده انگلیسی مقاله |
Researches of more than two decades has affirmed the importance of phonological awareness and its relation to reading acquisition. Chard & Dickson (1999) consider phonological awareness as a "cognitive substrate to reading acquisition" (p.1). This article explains Phonological awareness and its relation to reading acquisition. |
|
| کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
| نویسندگان مقاله |
سیما شیرازی | sima shirazi department of speech therapy, university of social welfare and rehabilitation sciences, tehran, iran.
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (University of social welfare and rehabilitation sciences)
|
|
| نشانی اینترنتی |
http://irj.uswr.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-1-7&slc_lang=en&sid=en |
| فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
| کد مقاله (doi) |
|
| زبان مقاله منتشر شده |
fa |
| موضوعات مقاله منتشر شده |
پژوهش های بالینی |
| نوع مقاله منتشر شده |
پژوهشی |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|